loader image
تصویر
تصویر
تصویر

سوالات متداول

نحوه استفاده از پاناپال

  • چگونه درگاه اینترنتی پاناپال را دریافت کنم؟

    ۱- وارد قسمت پنل کاربری پاناپال شوید.
    ۲- نام، نام خانوادگی، رمز عبور و شماره همراه خود را وارد نمایید.
    ۳- کد پیامک شده را در بخش مربوطه وارد کنید.
    ۴- پس از ورود به پنل مدیریت، باید نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایید.
    درقسمت تکمیل اطلاعات مواردی چون اطلاعات هویتی، بانکی و محلی را وارد کنید. همچنین لازم است تا تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را بارگذاری نمایید.
    پس از بررسی و در صورت تایید یا عدم تایید مشخصات هویتی توسط واحد امور مشتریان پاناپال، حداکثر تا ....... ساعت نتیجه به پذیرنده بصورت پیامک ارسال می شود.
  • سقف و کف تراکنش در پاناپال چقدر است؟

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
  • ایا خریدار محصولات شما نیاز به ثبت نام در پاناپال دارد؟

    خیر نیازی به ثبت نام ندارد اما در صورتی که ثبت نام کند می تواند تاریخچه تراکنش های خود و ریز اطلاعات آن ها را مشاهده کند.
  • آیا برای استفاده از سرویس پاناپال باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

    مدل درآمدی برنامه‌های پاناپال بر اساس مدل «کارمزد بر تراکنش» است. شما بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای می‌توانید وارد برنامه‌های پاناپال شوید و آنها را بررسی کنید و بر اساس نیازی که دارید از برنامه مورد نظر برای پرداخت‌های خود استفاده کنید.
  • مبلغ کارمزد چقدر است؟

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
  • آیا امکان پرداخت کارمزد توسط دریافت کننده پول وجود دارد؟

    بله امکان تقسیم کردن کارمزد بین وازیر کننده و دریافت کننده پول وجود دارد همچنین پرداخت کننده کارمزد می تواند فقط یکی از این دو نفر نیز باشد.
  • برای استفاده از خدمات پاناپال نیاز به بازگشایی حساب در بانک مشخصی وجود دارد؟

    برای استفاده از پی استار فرقی نمیکند که شما یا پرداخت کننده در چه بانکی حساب داشته باشید. هرکدام از بانک های کشور وهر نوع حسابی که داشته باشید می توانید از پی استار استفاده کنید. فقط کافی است که شماره شبای حساب خود را بدانید.
  • چگونه درگاه پرداخت بسازم؟

    ۱-پس از ورود به پنل کاربری پاناپال، وارد منو درگاه ها شوید.
    ۲- در این قسمت میبایست نوع درگاه خود را انتخاب نمایید:
    (پرداختیاری- کارت به کارت- تلفنی و...) و سپس دکمه ی ساخت درگاه پرداخت را کلیک کنید.
    ۳- نوع درگاه، عنوان درگاه، دسته بندی حوزه ی فعالیت شما، ادرس،تلفن و شماره شبا جهت تسویه حساب را مشخص نمایید.
  • آیا محدودیتی در تعداد حساب‌های معرفی شده وجود دارد؟

    محدودیتی برای تعداد حساب‌های بانکی که در باهمتا معرفی می‌کنید وجود ندارد و می‌توانید حساب‌های بانکی مختلفی برای دریافت پول داشته باشید.
  • ویرایش اطلاعات کاربری چگونه انجام میشود؟

    برای تغییر اطلاعات کاربری و یا اطلاعات درگاه باید از طریق پشتیبانی پاناپال اقدام نمایید.

امنیت

  • چگونه به پاناپال اعتماد کنم؟

    پاناپال، پرداختیار رسمی بانک مرکزی است و می توانید نام پاناپال را در فهرست شرکت های مجاز به فعالیت سایت شاپرک مشاهده کنید. همچنین پاناپال با کسب نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک سعی کرده تا مراتب اطمینان شما را فراهم کند.
  • چرا باید شماره شِبای حسابم را در پاناپال معرفی کنم؟ آیا این کار از نظر امنیتی حساب من را تهدید نمی‌کند؟

    پاناپال شماره شِبای حساب شما را می‌گیرد تا بتواند پول را به حساب شما واریز کند. با این کار هیچ خطری حساب شما را تهدید نمی‌کند چون شماره شِبا تنها برای واریز وجه استفاده می‌شود و می‌توانید بدون هیچ نگرانی در اختیار دیگران قرار دهید.
  • امنیت نرم افزار پاناپال چگونه است؟

    پاناپال با استفاده از پروتکل امنیتی Https بر روی بروزترین استاندارد ها تمام محتوای مورد استفاده را رمزنگاری میکند و تمام اطلاعات شما بصورت رمزنگاری شده در دیتابیس های ما ذخیره می شود.هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
  • به اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها و یا مخاطبین من چه افرادی دسترسی دارند؟

    برای نگهداری اطلاعات شما در پاناپال، شامل حساب‌هایی که معرفی کرده‌اید و تراکنش‌های شما، از امن‌ترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنیم و دسترسی و نفوذ از بیرون به آنها تقریبا غیر ممکن است. ما این اطلاعات را در اختیار هیچ کسی قرار نمی‌دهیم مگر با حکم قضایی.
  • امکان درخواست چند درگاه از پاناپال وجود دارد؟

    محدودیتی در زمینه ی تعداد درگاه پرداخت وجود ندارد و شما میتوانید با ایجاد یک حساب کاربری در سایت پاناپال به تعداد نیاز خود درگاه دریافت کنید.
  • ایا امکان تغییر شماره حساب بانکی درگاه پرداخت خود را دارم؟

    بله، شما می توانید با افزودن شماره حساب در بخش حساب های من و درخواست تغییر شبا در قسمت درگاه های بانکی اقدام به تغییر شماره حساب خود کنید.
  • برای استفاده از خدمات پاناپال نیاز به بازگشایی حساب در بانک مشخصی وجود دارد؟

    برای استفاده از پی استار فرقی نمیکند که شما یا پرداخت کننده در چه بانکی حساب داشته باشید. هرکدام از بانک های کشور وهر نوع حسابی که داشته باشید می توانید از پی استار استفاده کنید. فقط کافی است که شماره شبای حساب خود را بدانید.

روال تسویه

  • چرا پرداخت‌ها همان لحظه به حساب مقصد واریز نمی‌شود؟

    پرداخت‌های پاناپال مانند تمامی پرداخت‌های اینترنتی از طریق شبکه شاپرک انجام می‌شود. در این شبکه، تسویه‌ی درگاه‌های اینترنتی فقط یکبار در روز انجام می‌گردد. بر این اساس وقتی فردی در پاناپال پرداخت می‌کند، همان لحظه پول از حسابش کسر و به حساب شاپرک منتقل می‌شود. شاپرک در اولین روز کاری بعد درخواست تسویه به حساب مقصد را صادر می‌کند. این درخواست با توجه به روال انتقال پایای بین بانکی انجام خواهد شد و این زمان در اختیار مجموعه پاناپال نیست.البته در اینده ای نزدیک امکان تسویه در لحظه از طرف ما برای شما به وجود می اید.
  • پرداخت انجام شده ولی پول به حسابم واریز نشده؟

    اگر بعد از ۷۲ ساعت پرداخت پول توسط مشتری شما، پول به حسابی که معرفی کرده اید واریز نشده است، لطفا با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن این مورد پیگیری گردد.
  • چرا پول روز بعد به حسابم واریز می شود؟

    باتوجه به سیستم شاپرک که سیستم سراسری بانک مرکزی برای پرداخت های اینترنتی می باشد، واریز تراکنش ها بر روی درگاه های پرداخت اینترنتی روز بعد انجام می پذیرد و این قانون برای کلیه پذیرنده ها صادق است. البته در اینده ای نزدیک امکان تسویه در لحظه از طرف ما برای شما به وجود می اید.